RETOURNEREN
Is het artikel toch niet helemaal naar wens?
Geen probleem.
- Het artikel kan dan binnen 14 dagen aan ons geretourneerd worden.
Stuur ons een mail met de volgende gegevens.
-naam
-adres
-postcode
-woonplaats
-telefoonnummer
-ordernummer
-klantnummer
-IBAN
-datum retourzending
-reden van retour
-artikel beschrijving
Is het artikel beschadigd?
Controleer direct na ontvangst van het artikel, of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet het geval is, verzoeken wij dit direct te melden door een mail te verzenden naar info@neeth.nlmet een foto van het gebrek en je ordernummer.
*Let op! Helaas kunnen wij producten die zijn beschadigd maar niet zijn gemeld niet meer retour aannemen.
Artikelen die wij niet retour kunnen nemen:
- De artikelen moeten in de originele staat zijn en/of verpakking inclusief kledingkaartje hebben.
- Het kaartje mag dus niet verwijderd zijn. Heeft u dit wel gedaan, dan is het uw eigendom geworden.
- Wij nemen artikelen met vlekken niet retour.
- De artikelen mogen niet zijn gedragen/gebruikt of ruiken naar eten, wasmiddel, sigaretten ect.
- De artikelen mogen NIET zijn gewassen, wij geven GEEN garantie op kleding NA het wassen, omdat wij niet kunnen controleren of het artikel op de juiste manier gewassen is.
- Wij geven GEEN garantie op prints, steentjes, glitters, studs, knopen en andere applicaties.
- Artikelen die zijn afgeprijsd of met een korting worden aangeboden kunnen niet retour.
-Blijkt na retour zending dat u geen recht meer heeft op de gratis verzendkosten dan zullen deze alsnog verrekend worden met het te retourneren tegoed.
Aansprakelijkheid
Verder ben je aansprakelijk voor de aankomst van de retourzending. Zorg er daarom voor dat het pakket voldoende is gefrankeerd en bewaar je verzendbewijs met trackingscode goed. Deze kunnen wij opvragen indien er zich problemen met de zending voor doet of wanneer een artikel buiten de retour termijn binnen komt. Neet kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen.
Indien alles in goede staat is ontvangen wordt het aankoopbedrag van het desbetreffende artikel terug gestort. Uiterlijk binnen 14 dagen.
Ruilen
Wij kunnen alleen ruilen wanneer het artikel op voorraad is, app of mail ons eventueel om een artikel te reserveren. Wanneer het bedrag afwijkt van de oorspronkelijke bestelling dan betalen wij het verschil terug of vragen we om een bijbetaling.
Als je een artikel wilt ruilen betaal je zelf de verzendkosten om een artikel terug te sturen.
Retouradres aanvragen via mail